Transport naar Frankrijk regelen

Duorequest

Heeft u goederen die u van en naar Frankrijk wilt transporteren en heeft u hierdoor transport in Frankrijk nodig? A. C. Rijnberg transportservice b.v. is een bedrijf dat transportservice aanbiedt. Elke dag rijden er wagens van dit bedrijf tussen Frankrijk en andere landen in Europa. Doordat deze wagens dagelijks rijden, kunt u er bijna altijd op rekenen dat de goederen binnen 24 uur opgehaald en afgeleverd worden. Voor een snelle en betrouwbare service, kunt u hier terecht.

Verschillende bestemmingen binnen Europa

Naast het transport naar Frankrijk rijdt A. C. Rijnberg transportservice b.v. naar elke gewenste bestemming binnen Europa. Als uw gewenste bestemming buiten Europa ligt, kan dit echter ook geregeld worden. Het transportbedrijf rijdt vaste routes binnen de Benelux, Duitsland en Frankrijk, maar er kunnen ook buiten dit gebied goederen opgehaald of afgeleverd worden. Om de aflevering van uw goederen te regelen, kunt u contact opnemen en uw wensen doorgeven. A. C. Rijnberg transport b.v. is u graag van dienst. Er zijn genoeg mogelijkheden voor uw transport tussen Frankrijk en een andere bestemming. Meerdere soorten en grootten ladingen zijn mogelijk, van FTL-ladingen (Full Trailer Load) tot LTL (Less Trailer Load). Vooral in LTL is dit transportbedrijf een specialist, maar alles is mogelijk.

Transport en opslag van uw goederen

Niet alleen het transport van goederen van of naar Frankrijk is mogelijk, maar ook het opslaan ervan. In Terneuzen staat een magazijn waar uw goederen opgeslagen kunnen worden. Het is een grote opslagruimte, waar u 2.500 vierkante meter van kunt gebruiken voor uw goederen. Er is dus voldoende ruimte om uw goederen veilig op te slaan. Als u meer wilt weten over de mogelijkheden of als u graag uw transport naar Frankrijk wilt regelen, dan kunt u het best contact opnemen met A. C. Rijnberg transportservice b.v. Zij regelen snel en efficiënt dat uw goederen op de juiste plaats terecht komen.

https://www.rijnberg.com

Verbeter uw contractmanagement aan de hand van een spend analyse

Duorequest

Door met maken van een spend analyse kunt u beter inzicht krijgen in het contractmanagement van uw bedrijf. In dit artikel komt u te weten wat een spend analyse precies en waarom het van belang is voor uw bedrijf. Onder andere op het gebied van contractmanagement valt daar namelijk veel winst mee te behalen. Waarom zou u een zo’n analyse uit laten voeren, en wat voor voordelen heeft het voor u? Dat vertellen wij u hier.

Wat doet een spend analyse voor uw contractmanagement?

Voor ieder bedrijf is het belangrijk om precies te weten wat er in de onderneming gebeurt. Uitgaven inzichtelijk maken kan het best aan de hand van een zogenaamde ‘spend analyse’. Daarin worden de uitgaven van uw bedrijf grondig geanalyseerd door een onafhankelijke partij. Bij een bedrijf als Grippr kunt u zo’n spend analyse uit laten voeren met de juiste software. Heeft u eenmaal zo’n analyse laten maken, dan kunt u flinke stappen nemen.

Het verbeteren van bedrijfsprocessen

Met een grondige analyse wordt duidelijk welke onderdelen van de bedrijfsvoering verbeterd moeten worden. Waar gaat het mis, en waar ligt de ruimte om verbetering te halen? Een goede analyse maakt niet alleen duidelijk waar problemen liggen, maar ook hoe die opgelost kunnen worden. De contracten met uw leveranciers zijn hier een belangrijk onderdeel van.

Het realiseren van besparingen

Spendanalyses geven voor bedrijven een duidelijk antwoord op een vraag die altijd belangrijk is: kan het ook met minder? Dankzij de informatie die u krijgt aan de hand van een dergelijke analyse, wordt duidelijk waar kansen liggen om te besparen. Dat zijn vaak kansen die u als ondernemer zelf niet kunt bedenken. Ook in deze context is het managen van contracten van groot belang.

Contractmanagement van uw bedrijf verbeteren

Ook het contractmanagement van uw bedrijf is een factor in de uitgaven die uw bedrijf doet. Tijd stoppen in management lijkt misschien een noodzakelijke administratieve klus waar u het liefst zo min mogelijk tijd in stopt. Maar goede management zorgt voor betere contracten en daarmee ook betere prestaties. Een grondige analyse van de situatie van uw bedrijf kan hier veel inzicht in geven.

Wees onderscheidend en overtuigend met zakelijke vlogs

Wees onderscheidend en overtuigend met zakelijke vlogs

Breng jouw organisatie in beeld met zakelijk vloggen. Op een persoonlijke manier vertel je over jouw producten en diensten en informeer je de doelgroep. Het is een overtuigende en tevens voordelige manier om geinteresseerden te betrekken bij onderwerpen die voor hen interessant zijn.

Wil je als bedrijf niet achterblijven? Overweeg een cursus vloggen voor bedrijven. Op 1 dag leer je niet alleen hoe je zakelijke vlogs opneemt en nabewerkt, je leert ook hoe je geschikte formats en thema’s kiest die passen bij jouw organisatie.

Bedrijfsvlogs in plaats van blogs

Content is ‘key’ wordt er vaak gezegd. Tegenwoordig besteden organisaties tijd aan content marketing. Meestal in de vorm van blogs en nieuwsartikelen. Actuele onderwerpen worden beschreven of er wordt uitleg gegeven aan diensten en producten. Vaak in de reden om gevonden te worden in de zoekmachines. Niets mis mee natuurlijk, maar vanwege het enorme contentaanbod is het lastig om bovenaan in Google te eindigen. Kies je voor vlogs, dan wordt je niet alleen vindbaar in Google, maar ook op YouTube. Een kanaal dat ook onder bedrijven flink aan populariteit wint. 

Bovendien blijft tekst wat oppervlakkig en krijgen lezers moeilijk binding met jouw organiatie. Sterker nog, tekst zonder een beeld van de afzender wordt snel weer vergeten. Overweeg daarom om soortgelijke boodschapen onder de aandacht te brengen middels zakelijke vlogs. Vlogs worden namelijk beter herinnerd. Zeker als de kijker empathie heeft voor de manier waarop je het doet. Kom je professioneel en vertrouwd over? Bovendien kun je de vlog voorzien van een bedrijfslogo. Allemaal voordelen die ervoor zorgen dat hetzelfde verhaal beter beklijft bij de doelgroep.

Cursus vloggen zakelijk

Nu je de voordelen van zakelijk vloggen begrijpt, is de volgende stap: het daadwerkelijk doen! Nu is niet iedereen in de wieg gelegd als presentator of entertainer, maar met wat hulp en handvatten kan je toch aardig in de buurt komen. Daarom maken we bedrijven vertrouwd met het opnemen van vlogs en het vertellen van een interessante en overtuigende boodschap. Tijdens de cursus zakelijk vloggen van VlogStudio komt zowel de theorie als praktijk aan bod.

Wat leer je tijdens deze 1-daagse cursus zakelijk vloggen

Een cursus zakelijk vloggen bij VlogStudio duurt 1 dag en is meestal incompany. Deze dag bestaat uit theorie in de ochtend en praktijk in de middag. In de ochtend wordt ingegaan op de boodschap en filmtechnieken. Dus, wat ga je vertellen aan de kijker. In welk format. Doe je dat bijvoorbeeld in een interview of leg je gebeurtenissen vast als presentator. Voor elke situatie geldt een ander format. Daarbij letten we natuurlijk ook op de onderwerpen en de thema’s die voor jouw organisatie interessant en relevant zijn.

In de middag gaan de deelnemers daadwerkelijk vloggen met de kennis die ze hebben opgedaan in de ochtend. Vervolgens worden de vlogs gemonteerd: snijshots, muziekfragmenten, het plaatsen van een logo. Het komt allemaal aan bod. Aan het einde van de dag toont elke deelnemer zijn of haar vlog aan de rest van de groep. Uit de praktijk blijkt dat de vlogs meestal voldoende goed zijn om al te publiceren.

Is jouw organisatie ook toe aan zakelijk vloggen?

Voor mogelijkheden en prijzen van de cursus zakelijk vloggen kijk je op de website van VlogStudio.

https://www.vlogstudio.nl/cursus-vloggen/

Dit bedrijf schakelt u in voor RPO recruitment

Duorequest

Recruitment Process Outsourcing (RPO) recruitment is een dienst waarvoor u bij FairSterk aan het juiste adres bent. Naast dat u bij deze organisatie kiest voor een creatieve manier van outsource recruitment, werken ze ook op locatie, zijn ze flexibel en werven en selecteren ze vanuit uw naam. Maak van uw werving een specialisme en neem vandaag nog contact op. Zowel op korte als lange termijn een sterk werkgeversmerk uitstralen, dat is hetgeen wat u het liefste wilt. Door te gaan voor outsource recruitment, en een interim recruiter in te huren, is dit een van de doelstellingen waar gewerkt aan wordt.

Begeleiding, coördinatie en ondersteuning door de interim recruiter

Begeleiding, coördinatie en ondersteuning. Dat is wat u kunt verwachten van een interim recruiter. Wellicht beschikt u over een te klein netwerk, is er een verhoogde time-to-hire of is er onvoldoende vakkennis binnen een branche of een bepaalde functie. Voordat er door middel van RPO recruitment succesvol kandidaten worden geworven en geselecteerd, worden natuurlijk eerst uw wensen in kaart gebracht. Wat zijn uw behoeftes en wat zijn uw doelen en het tijdspad? En zijn er bepaalde wervingsactiviteiten die u prefereert? Om antwoord te krijgen op deze vragen plant een recruiter van FairSterk graag een persoonlijk kennismakingsgesprek met u in.

Verschillende redenen om te kiezen voor RPO recruitment

Het kan voorkomen dat er geen of te weinig aansluiting met de doelgroep is of u bent niet vindbaar. Er ontbreekt een projectmanager voor de coördinatie en opzet van arbeidsmarktcommunicatie. U heeft geen of te weinig kennis van employer branding of arbeidsmarktcommunicatie. Of er is een inefficiënt recruitment proces en candidate journey. In alle gevallen doet het u goed om een interim recruiter van FairSterk in te schakelen. Met RPO recruitment bent u op lange en korte termijn verzekerd van een stabiele basis. En dat is waar het uiteindelijk allemaal om draait.

Al uw lasbenodigdheden vindt u bij de specialist

Duorequest

Als lasser heeft u een grondige opleiding genoten om uitstekend werk te bieden. Echter bent u daarvoor ook afhankelijk van uw materiaal. Naast een goed lasapparaat heeft u namelijk ook hele wat lasbenodigdheden nodig. Voor u aan een klus kunt beginnen, moet u bijvoorbeeld enkele nauwkeurige metingen uitvoeren. Tijdens het lassen heeft u dan weer nood aan rookafzuiging. Verder heeft u misschien nood aan gereedschap voor het schuren en slijpen, of elektrisch en niet-elektrisch handgereedschap. Al deze lasbenodigdheden en meer vindt u bij de specialist: LST Lastechniek. Deze specialist biedt u lasbenodigdheden van de beste kwaliteit tegen een scherpe prijs. Zo werkt u al uw lasprojecten af volgens de hoogste standaard en gaat u na het werk weer tevreden naar huis.

Naast lasbenodigdheden ook lasbescherming en lasmateriaal

Bij de specialist in lasmateriaal, LST Lastechniek, vindt u naast uw lasbenodigdheden nog heel wat andere zaken. Om te lassen heeft u natuurlijk ook een lasapparaat en lasmaterialen nodig. Daarom vindt u er bijvoorbeeld MIG, MAG en TIG lasapparatuur, maar ook lasdraad, elektroden en poeder. Lassen is best een gevaarlijke klus die de nodige bescherming vereist. De specialist heeft dan ook een ruim aanbod lasbescherming inclusief ademhalingsbescherming, gehoorbescherming en handschoenen. Ook voor oog- en gelaatsbescherming en aangepaste kledij kunt u terecht bij de specialist in lasbenodigdheden. Kortom, bij LST Lastechniek vindt u alles om de klus te klaren op een veilige manier.

Vraag een onderhoud of reparatie van uw lasbenodigdheden

Heeft u alle lasbenodigdheden en voldoende beschermingsmaterialen, maar ondervindt u problemen met uw lasapparatuur? Dan helpt LST Lastechniek u graag verder. Bij deze specialist kunt u namelijk ook terecht voor een grondige reparatie van uw lasapparatuur. De technicus zorgt dat uw apparaat weer net als nieuws is. Ondervindt u nog geen problemen tijdens het lassen, maar wilt u dit wel vermijden? Breng uw lasbenodigdheden dan binnen voor een nauwkeurig onderhoud waarmee problemen vroegtijdig worden opgespoord. Zo gaan de lasbenodigdheden van hoogwaardige kwaliteit die u heeft gekocht bij LST Lastechniek nog langer mee en krijgt u een nog beter resultaat. Ontdek het zelf en ga naar de winkel of shop online.

Mr. Thomas van Dijk is uw aanspreekpunt als het om letselschadezaken gaat

Duorequest

Voor letselschadeslachtoffers in Zoetermeer en omstreken is de praktijk van Mr. Thomas van Dijk een vertrouwd adres. Van Dijk is letselschade advocaat en hij mag als zodanig ook op basis van no-cure-no-pay werken. Dit is mogelijk in zaken waarbij de aansprakelijkheid en/of het oorzakelijk verband betwist worden. Denkt u bijvoorbeeld aan zaken waarbij medische fouten centraal staan en aan beroepsziekten-zaken.

Het zijn stuk voor stuk ingewikkelde zaken waarbij het niet 1-2-3 duidelijk is bij wie de aansprakelijkheid ligt. Het no-cure-no-pay-principe houdt in dat de advocaat uiteindelijk niets betaald krijgt als er geen schade-uitkering volgt.

Den Haag en omgeving

Als u besluit advocaat van Dijk in de hand te nemen, bent u verzekerd van een topadvocaat. Klikt u eens op ‘beoordelingen’ op de website van Mr. van Dijk. Dan ziet u een aantal reviews van zeer tevreden cliënten. Zij noemen Van Dijk onder meer “zeer klantgericht, begripvol en meelevend”, “zeer professioneel, adequaat, voortvarend en empathisch” en “de meest vakkundige (letselschade)advocaat die men zich kan voorstellen”.

Naast een zeer betrokken advocaat is Van Dijk ook actief als publicist en geeft hij regelmatig lezingen. Samen met mr. Arlette Schijns heeft hij recentelijk een cursus gegeven over letselschade bij ambtenaren. Van Dijk heeft een bewerking gemaakt van het handboek Personenschade over de Verhaalswet Ongevallen Ambtenaren. Op zijn site houdt deze advocaat een interessant blog bij. Hij laat zijn gedachten onder meer gaan over de bewijskracht van een strafvonnis in een civiele procedure, het aangenomen wetsvoorstel vergoeding van affectieschade, gradaties in whiplash-procedures en de verharde opstelling van verzekeraars.

https://www.letselschadeadvocaatvandijk.nl/